streda 17. marca 2010

Velkonocna vedomostna sutaz s nelkacreative!!!!

Taaaak a je to tuuu!!!
ako som slubila, nachystala som pre vas dalsiu sutaz s nelkacreative!!!!


Kedze sa blizi cas velkonocnych sviatkov, rozhodla som sa aj vyhrou, aj tematicky tuto sutaz urobit ako velkonocnu, pripadne jarnu:)
Pre tie nedockavky, ktore sa zapojili aj do mojej minulej vedomostnej sutaze a dopytovali sa dalsej, teda vychadzam v ustrety a zaroven by som rada vyzvala vsetky ostatne citatelky a citatelov o zapojenie.
Sutaz je mozno na zdanie jednoducha babska,aleee!!! zdanie klame a aj tentokrat poriadne potrapim vase MOZGOVE ZAVITY:)

Zaciatok sutaze: piatok 19.3.2010 !!!!


VYHRA:
najuspesnejsi riesitel/riesitelka dostane jarny  alebo velkonocny balicek z mojej vlastnej tvorby:


- velkonocny, resp.jarny veniec na dvere vo farbach podla zelania /aby sa to hodilo stylom a farbami do vasho interieru/
- skleneny svietnik na vas stol, vlastnorucne dekorovany:) + prekvapko navyse!!!


Ak pojde o vyhercu mimo moznosti osobneho odberu, vyhru poslem samozrejme postou.


Pravidla sutaze:


1.vyhrava ten,kto prvy spravne odpovie na 7 mojich otazok!
otazky budem uverejnovat a aj vy na ne odpovedat na mojom starsom webe:


www.freewebs.com/nelkacreative

sekcia: "Ze pokecame"/ sutaze/sutaz velonocna vedomostna 2010

Dovod preco tam, je jednoduchy - tam mam na to uz predvytvorenu sablonu a uz osvedceny postup.

2. nie je potrebna ziadna registracia, len pri vasej odpovedi uveddte svoje meno /aby som vedela priradit odpovede, takze ziadne anonymne prispevky:)/

3. do sutaze budu brane iba odpovede zodpovedane a teda aj napisane na uvedenom mieste na freewebe /vid bod 1./.Vsetky ostatne odpovede, cez mail, sms, z ust do ucha:) do sutaze zaradene nebudu. V pripade,ze by doslo k tech.vypadku servera freewebs, bude zmena ukladania odpovedi samorejme vopred oznamena.

Tesim sa na vas a uz si brusim prsty!!!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails