streda 13. januára 2010

Poteste sa...

a kupte si kvetinku...



hoci len malu..malicku..


vonku je este zima, sneh, mraz, lad a ine podarunky prirody so zimou spojene. V podstate sa zima este ani kalendarne poriadne nezacala,ale clovek ma uz chut na jar, sviezu,zelenu,farebnu.


Tak som si urobila radost aspon kvetinkou. Farebne asi takato:




mam ju uz na stole, uvidime kolko dni sa jej u mna bude pacit, bez priameho svetla, pri PC a telefone a kolegoch:))



3 komentáre:

  1. Mariolka, ty si ta najtvorivejsia osobka aku som kedy poznala!!! Ze wow! krasny stromcek! fakt krasny. nadherne farby, vkusny, velmi pekny, naozaj! ak sa mi podari stiahnut konecne fotky z fotaku mojich vianocnych deko a stromcka.. poslem :-) na inspiraciu :-)PS: az dnes sme ho zrusili :-) /17.januar 2010 :-D/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Aduskaaaa, ty si zase moj najaktivnejsi prispievatel na novom blogu:)
    dakujeeem velmi velmi velmi za pochvaly,az namyslena budem,az mi do nosa nasnezi:))
    ja zasa obdivujem tvoju preciznost,neskutocny cit pre detail a vkus,co sa tyka zariadovania v modernom duchu. Na to by som ja asi nemala.A uz sa tesim na fotocky,co si vykoumala vo vasom bytiku..tak ma nenechaj dlho cakaaaat...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. a ano,aj my odzdobili stromcek az v nedelu 17.1.,najradsej by som ho nechala dlhsie,ale uz som musela aj tak odzdobit dekoracie zo stolov pretoze uz aktivne davali najavo,ze je to potrebne:)

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails