utorok 26. januára 2010

Vianocne tvorenie III.

Posledne reflexie... z vyzdoby....

stolove:


do klasickeho bieleho kvetinaca so vlozila florex a do neho naaranzovala vetvicky + konariky ususene zo "starceka" z mojho balkonika. Bolo mi luto ho vyhodit, krasne mi rastol, dokonca som ho mala ako trvalku, celorocne,ci bolo slnko,ci dazd,ci sneh. Krasne kvitol a dokonca som mala zvlastny zazitok,ked jedneho dna poskytol pristresie a ukryt vystrasenemu operencovi..neviem,co sa mu stalo, ci ho prenasledoval dravec,alebo jednoducho bol unaveny. Ale nasla som ho zakliesneneho v malom "starcekovom" kricku. Bol chudatko taky mimo, ze mu nevadila ani ludska pritomnost. Tak som ho tam nechala a na druhy den uz ufrnkol domov...:)

stolova uz v slavnostnejsom sate s gulickami:




komodove:

pouzila som moj oblubeny ratanovy kvetinac, ktory ma tak zvlaastny tvar,ze do neho klasicke kvetinace sice nevojdu:))..aleee..je uplne genialny na aranzovanie:) Vlozila som do neho pouzity balkonovy kvetinac naplneny zeminou /noo, treba recyklovat/, usetrila som florex...do neho potom vetvicky, Vianocne hviezdy a par chutoveciek...

tato susena vecicka je moja oblubena, neviem,ci napisem spravne,ale podoba sa na lotos...pozna to niekto? pozor tie struky nie su fazule,ale agat:) na jednom fore sme v diskusii riesili prave taketo struky. Este ozdobnejsie ma Visteria, ale pokial nema niekto tu rastlinku k dispozicii,tak agatove struky su super riesenie. Maju struky dlhe aj okolo 20cm, po vysuseni nepraskaju, drzia si svoju tmavu farbu a trolinka sa stocia. Odporucam.


Popoluskina stratena crievicka...co sa cudujete, vsak bolo obdobie Vianoc = obdobie rozpravok:)



a moja milucka patchworkova vianocna gula:)



este pohlad zvrchu...



moje vianocne pernicky:

ktore sa zaskveli na vianocnom stromceku. Priznam sa,mala som ich kupene uz hotove, ale zdobenicko som si robila sama...sa mi podariloooo...a boli take vonave, ze mnaam...a na stromceku vyzerali uzasne:)


vianocny svietnik na stol v obyvacke:


na hlinenom tanieriku je povodne veniec, oblozeny machom a dozdobeny prirodninkami, vlastnorucne susenymi /jablcka,pomarance/, alebo nazbieranymi, alebo podarovanymi /dakujem she-wolf:) za zaludky, ockovi za male sisky/, nejake tie gulicky, sviecka...samozrejme musi byt.../dakujem Petko:)/, no a od kolegynky Majky som dostala UUUUZASNEEE velikaanske sisky z Elby, ktore som ako korunku posadila doprostred.
Takze vdaka tomuto svietnicku som si vlastne pocas sviatkov pospominala na vela milych osobok:)

a kedze nam uz zacal novy rok, tak pojdeme dopredu, OK?
a...nachystam pre vas a pre seba nieco nove...


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails