pondelok 8. februára 2010

troska melancholie...

malo slnka, malo pohybu na cerstvom vzduchu...
chut po zmene...
aj to vsetko napomaha k nie prave jupiii nalade...


Co mozeme spravit, aby nam bolo lepsie?:
- troska sa rozhybat /nepripada velmi v uvahu, ked musim sediet pri PC/
-troska sa pritulit, alebo niekoho objat /to urobim, hned ako pridem domov/
-niecim malym sa rozveselit /v predvyplatne suchoty pripada do uvahy fakt iba nieco mini ..aturne.../
- naladit zmysly...
          CUCH: posteklit nostek nejakou prijemnou vonou /hned som aplkikovala..ucinok: mierne pozitivny/
         SLUH: chce to dobru hudbicku /tu mam na CD v aute, v praci nemozem zapnut repraky...skusim     vytiahnut sluchatka/...pustam nieco cez youtube...ucinok, znova viac prijemny
         CHUT: maly kusok cokolady to napravi...chuti dobre, mliecna Milka...ale efekt kratkodoby, kalorie dlhodobe. Toto asi nie je ta prava cesta. Urobim si caj...mam v zasuvke NA NERVY...no obsahuje medovkuuu,rebricek,skorocel, levandulu,lubovnik a pisu,ze ukludnuje nervovy system. Same dobre spravy. Ale toho caju by som potrebovala spon za kybel...cuckaam ho...asi musim pockat,kym zacne posobit /moja psychika na to,ze by mal caj posobit/.
         ZRAK: no to svoje okolie a zjavy v nom si bohuzial vyberat nemozem /skusam vygooglit nejaky pekny obrazok,co si hodim na pozadie/...nasla som, upload...maly usmev,ci skor uskrnok, ano...je to fajn..lenze ked si musim zapnut aplikacie k praci, fullscreen sa pod nimi strati ..efekt minimalny,takmer ziadny...
         HMAT: hmm...no tu je to problem...rozmyslam,co hmatove pozitivne by som tu v praci uchmatla...aaa...mame tu vystavenych firemnych plysakov /nik nevie,naco nam ich reklamka poslala,ale su tu.../..a mozem potvrdit,ze su uzasne hebuckii, pritulni..lenze..ako dostat k svojmu stolu 80cm medveda bez toho,aby som nebola napadna? no..tazko...takze dobry napad pada ...no nist..pozeram,co mam este okolo seba...a..maly plysacik v kabelke !!!,ktoreho som dostala nedavno od Lacka. Uz aj ho taham z tasky von. Na rozdiel od velkeho firemneho maca,som tohoto skoro v taske nenasla. Bol zahadzany dokladmi, klucami, diarom, kalendarom, kozmetickou tastickou...tak tento 10cm havino je teraz moje potesenie. Maly spratny, do ruky...nenapadny,nik si ho nevsimne..az teraz som zistila, ze je troska spinavucky a ma slucku na zavesenie na mobil. No hehe...bude to nastupca Hello Kitty,co mi odmietla zdobit mobil? a jednodocho si odpadla! asi nie...tento bude taky pracovny, rucno-stolny pre potesenie.
Tak troska som sa ukludnila ...aspon malicko...
Ako sa ukludnujete vy,ked mate obmedzene podmienky? rada privitam vase navrhy a mozno sa inspirujem:)

6 komentárov:

  1. skuska pridania komentara ako anonymny uzivatel

    OdpovedaťOdstrániť
  2. heheee, to si pisala priamo v robote? to je dobreeeee :D a nevyhovaraj sa s tym pohybom... cestou na toaletu urob 5 polodrepov, ponatahuj sa ako macicka, pokrut hlavou, hlboky nadych vydych... radsej dva :D hehe

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja chcem byt she-wolf...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. no vidim,ze si poskusala ako to fungujeee:) a preco ti raz hadze she-wolf,potom Luciu?

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails