pondelok 1. februára 2010

Zimaaa..sneeh...vietor

Tuto zimu mame snehu,ze tunajsi veru dlho nemapataju. Na "dolniakoch" sa sneh drzi malokedy tak pevne:) teploty hlboko pod nulou....mrznu nam usi,nos, prsty...kalamita.Nevieme sa dostat do prace, teraz uz aj na vychode zaviati snehom...aj vlaky. Jedni sa tesia - aspon vykape vsetko zle, hlodavce, virusy, ale moze predsa aj to dobre - rastliny v zahrade, sklanicky, ruze...brr.niee...
Rybickam sme pre istotu vydlabali dieru v jazierku,nech aspon par molekul kyslika vzduchu maju. Ked som zbadala pri dome lopatuuu,tak som sa vytesila ako mala a sup urobit cesticku cez zahradu. No Lacko len krutil hlavou:))ale on nevidel,ze v zahrade uprostred snehu niekto den predtym opatrne cupital po snieziku skrz celu zahradu,aby sa dostal ku krmitku a mohol tam nasypat nejake zobance do krmitka. Tak som tomu dobrodincovi chcela tu cupitavu cesticku odhrabat.
Na zahrade na konci dediny sme isli nakrmit zimujuce zvery. Macky sice take gulate,ze sa ledva plantali, sa samozrejme nedali nukat a poctivo zjedli 3konzervy:) akoze musia mat poriadne elasticky zaludok:))) viac siroke,ako dlhe, fakt skor preskocit ako obehnut:)
Na stromceky a na drevenu konstrukciu sme povesali nieco "do zobaka" aj pre operencov. Vsak aj ti su nasi;) snad im Baumaxove lojove gule budu chutit. Vyzerali dobre,mozno keby som bola hladna..tak si zobnem:) doma som sa potom inspirovala a z nejaky tukovo-semiackovych zvyskov som pripravila domacu pochutinu. Zatial sa chladi v chladnicke, tak uvidim,co za cudo z toho vylezie. Dufam,ze mi to neofrflu...
Cestou domov som este ulovila par peknych sklenenych flias na decoupage a uz rozmyslam, aky motiv na ne hodim:)
U Lackovych rodicov sme sa  zabavkali s Oranzadou /to je nasa pricestovana macicka s oranzovymi flakmi na tigrovanej srsticke/.Je pritulna a da sa nosit na rukach, takze ma u mna 100 bodov:) zatial;)

PS: ako vacsinou, clanok bez foto..ale slubujem,ze hlavnych zvieracich akterov tu urcite odprezentujem....
zatial tu necham iba povievat zimnu TRAAVISSSKUUU...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails